Indkaldelse til generalforsamling
Ifølge vedtægter skal generalforsamling i Vikar-& Hjemmeservice Midt-Vest afholdes inden udgangen af marts måned og indkaldelse skal ske til medlemmer.
Der indkaldes til Generalforsamling i Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest onsdag d. 12 marts 2025 kl. 13.30 i mødelokalet hos Akurat A/S i Nupark 45,3 7500 Holstebro.
Tilmelding senest 5. marts 2025 på mail: bladbjerg@mail.dk
Dagsorden
Dagsorden, som fremgår af vedtægterne for Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest er som følger:
Valg af dirigent og stemmetæller
- Valg af dirigent og stemmetæller
- Formandens beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år
- Fremlæggelse af revideret regnskab for det afsluttende regnskabsår
- Forhandlinger og godkendelse af beretning og regnskab
- Indkomne forslag
- Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
- Valg af revisionsfirma
- Eventuelt
Deltagelse i generalforsamling er betinget af, at kontingent for 2025 er betalt senest 1. marts 2025.
Som medlem hos Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest tilbydes man medlemspriserne “Prisliste Landbrugsvikar 2025-2026”.
Alle medlemstimer støttes med et tilskud på 60 kr./t fra Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest. Herudover er medlemskontingentet i år nedsat med kr. 100 til kr. 500.
På bestyrelsens vegne
Esben Brødbæk
Bestyrelsesformand
Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest