Indkaldelse til generalforsamling

Ifølge vedtægter skal generalforsamling i Vikar-& Hjemmeservice Midt-Vest afholdes inden udgangen af marts måned og indkaldelse skal ske til medlemmer.
Der indkaldes til Generalforsamling i Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest onsdag d. 12 marts 2025 kl. 13.30 i mødelokalet hos Akurat A/S i Nupark 45,3 7500 Holstebro.

Tilmelding senest 5. marts 2025 på mail: bladbjerg@mail.dk

Dagsorden

Dagsorden, som fremgår af vedtægterne for Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest er som følger:

Valg af dirigent og stemmetæller

  1. Valg af dirigent og stemmetæller
  2. Formandens beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år
  3. Fremlæggelse af revideret regnskab for det afsluttende regnskabsår
  4. Forhandlinger og godkendelse af beretning og regnskab
  5. Indkomne forslag
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
  7. Valg af revisionsfirma
  8. Eventuelt

Deltagelse i generalforsamling er betinget af, at kontingent for 2025 er betalt senest 1. marts 2025.

Som medlem hos Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest tilbydes man medlemspriserne “Prisliste Landbrugsvikar 2025-2026”.

Alle medlemstimer støttes med et tilskud på 60 kr./t fra Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest. Herudover er medlemskontingentet i år nedsat med kr. 100 til kr. 500.

På bestyrelsens vegne

Esben Brødbæk
Bestyrelsesformand
Vikar- & Hjemmeservice Midt-Vest